My Dream

My Dream

Friday, April 22, 2011

workaholic.

kerja kerja kerja. untuk melupakan mungkin tidak, tetapi untuk menyesuaikan diri tanpa kehadiran dia di sisi mungkin boleh. saya harus bergerak pantas. masa semakin suntuk. committee meting, seminar dan exam. mungkin ini peluang terbaik untuk menghilangkan sebentar rasa sunyi dan sepi tanpa dia.pagi ptg siang malam. kerja dan terus kerja. gembira dengan kerja yang dilakukan. mungkin banyak telah dipermudahkan oleh Allah. Alhamdullilah. dugaan banyak mengajar erti kesabaran. teriam kasih ya Allah kerana masih tidak melupakan hambaMu yang sering lalai ini.

kawin. ouh. sungguh berat hati untuk menghadiri majlis perkahwinan rakan2. mintak maaf. saya tak cukup kuat lagi. serba salah. kalo tak pergi, kesian plak. kalo pergi nanti mesti sedih. jadi jadi bagaimana yaa? ):
jumaat hadapan. dah berjanji untuk menghadiri majlis akad nikah kakak kepada sahabat karib saya. semoga kalian bahagia ke akhir hayat. hargailah apa yang telah kalian dapat kerana tak semua orang beruntung seperti kalian.

di sini suka saya ingatkan kalian yang bergelar sahabat. hargai hubungan kalian bersama orang yang tersayang. hargai setiap pengorbanan yang telah mereka lakukan kerana peluang hanya datang sekali. sesungguhnya kalian sangat beruntung kerana masih mempunyai pasangan yang dicintai di sisi kalian. ikhlas saya katakan saya sangat cemburu dengan kalian. saya doakan kalian semua bahagia. amin.

p/s : rindu-serindunya. jauh di mata tetapi dekat dihati. ;)

No comments:

Post a Comment