My Dream

My Dream

Wednesday, July 18, 2012

Keputusan PAC Pegawai Antidadah




Syukur, alhamdullilah LULUS assessment pegawai antidadah yang diadakan di Puspen Kg Selamat pada 28 April lalu. Kelu bila nampak result.

Hati berbelah bagi, 50-50. nak jadi cikgu and further study untuk jadi lecturer atau nak fight untuk jadi pegawai antidadah?

fuhh serius dua dua saya suka. dua dua saya nak. okay, cool dulu. biar masa menentukan, yang penting bukan sekarang keputusan perlu dibuat.

senyum senyum, sujud syukur kepada Allah yang memudahkan segala urusan. Terima Kasih Tuhan. :)

nota hati : alhamdullilah untuk segala rezeki yang ada. tak perlu kaya untuk merasa selesa.

6 comments:

  1. salam..

    tahniah sebab berjaya untuk next stage.. alhamdulillah saya pun lulus jugak.. saya pun hari tu di puspen sepang juga.. mudah2an dipermudahkan segala urusan k..

    ada rezeki boleh jumpa masa temuduga nnti :)

    nf.ar

    ReplyDelete
  2. ya ya tahniah kembali, insyaallah, moga segalanya dipermudah. amin.

    ;)

    ReplyDelete
  3. awak..tahniah...ada tips utk iview tak>?kongsilah sikit...

    ReplyDelete
  4. interview? xdak lg buat msa skrg, tgh mencari lg.xjmpa lg org yg pnh pegi interview antidadah. nti kalo ada, saya kongsi. :)

    ReplyDelete
  5. da iv kan..jadi amacam awak?
    ada harapan tak?brp[ ramai masa awak iv aritu?

    ReplyDelete
  6. yaa dah. ok ja masa interview. tapi entahlaaa. hahahaha. awak macamana? time saya interview tu ada 13 orang.

    ReplyDelete