My Dream

My Dream

Saturday, June 25, 2011

Bercampur-aduk

mood :: bercampur aduk.

Semakin banyak perkara yang bermain di fikiran. Setiap kesulitan pasti adanya kemudahan. Saya percaya pada itu. Cuma kadang-kadang terasa kesenangan banyak melalaikan saya. Aturan Allah itu sudah cantik. Setiap pertemuan dan perpisahan pasti bersebab. Pasti ada objektifnya. Pasti ada sesuatu di hadapan. Pemikiran secara positif mungkin dapat menenangkan fikiran yang agak serabut pada ketika ini. serabut dengan perkara yang saya pun tidak pasti. cuma yang saya tahu, saya keliru, saya tersepit. huhu. melihat itu, melihat ini dan melihat sekeliling menyebabkan saya keliru. apakah tindakan serta ucapan yang patut dikeluarkan supaya tiada yang terguris? tiada yang menyimpan rasa di dada. saya insan biasa, maafkan saya untuk segala kelemahan saya.

nota hati :: al-fatihah untuk arwah Mohd Khairul Azra. Semoga beliau bahagia di sana. Amin.

No comments:

Post a Comment