My Dream

My Dream

Friday, September 16, 2011

Mimpi?

Mungkin masalah cuaca yang tak menentu dan jerebu di ibukota menyebabkan ketidakselesaan tekak dan mulai selsema. Nak pejamkan mata pun payah semalam. Bila keadaan diri yang kurang sihat ni mula laa nak mimpi macam-macam. Semalam setelah sekian lama beliau muncul lagi sekali di dalam mimpi. kali ini berbeza kerana saya tak berpeluang melihat beliau, cumanya yang saya ingat dia telah sms saya untuk bertanya khabar. Ketika itu, saya tahu dan saya sedar saya sudah tidak bersama beliau tetapi saya tidak tahu mengapa dia telah lama menghilangkan diri. Kemudian saya membalas sms itu dengan bertanyakan khabar beliau dan bagaimana dengan pekerjaannya sekarang. tak cukup dengan itu, saya terus call beliau tetapi panggilan tak dijawab. Selang beberapa minit kemudian, beliau membalas sms dengan memohon maaf kerana tak sempat menjawab panggilan tersebut, tengah sibuk mengemas katanya.. Maklumlah nak raya..Alhamdullilah katanya beliau sihat..Ketika membaca sms tersebut, hatiku terdetik untuk menghubungi kamu. Hati terdetik siapakah beliau dan kamu dalam hidup ini?..ding ding..Tetiba saya terjaga..Jam menunjukkan 6.35 pagi.. Tekak terasa pedih dan badan mulai sakit-sakit.. Ouuhhhh..Ya Allah,mimpi rupanya..Berdoa segalanya dipermudahkan untuknya di sana dan segalanya berjalan lancar untuk kami. Amin~

nota kaki : tido mau basuh kaki baru tak mimpi bukan-bukan lagi. . =)

No comments:

Post a Comment