My Dream

My Dream

Sunday, September 30, 2012

Tuhan Berikan Aku Cinta

walau aku senyum 
bukan bererti aku selalu bahagia dalam hari 
ada yang tak ada di hati ini 
di jiwa ini hambar 
ku bertemu sang adam di simpang hidupku 
mungkin akan ada cerita cinta 
namun ada saja cubaan hidup 
seakan aku hilang
Tuhan berikanlah aku cinta 
untuk temani di dalam sepi 
tangkap aku dalam terangMu 
biarkanlah aku punya cinta 
Tuhan berikanlah aku cinta 
aku juga berhak bahagia 
berikan restu dan halalMu 
Tuhan beri aku cinta

1 comment:

  1. Cinta ni satu anugerah. Satu perasan yang tak boleh dipaksa-paksa. Jangan memaksa diri untuk mencari cinta, kelak akan kecewa. Insya-Allah, tiba masanya, Tuhan akan berikan cinta yang awak impikan tu misfana...hahaha...lebih baik main squash.

    Kalau benar tafsiran mimpi ini
    Aku bermunajat sepertiga malam
    Memohon rindu tak kesiangan
    Tak sia dari impian perasaan

    Sejauh mana hati ini dilontar
    Mana mungkin mampu melawan takdir
    Sekuat mana cinta itu ditolak
    Mana mungkin mampu untuk mengelak

    Tersingkap angkuh di benua rindu
    Tersergam indah di jendela cinta
    Selagi terungkap sayangmu pada ku
    Selagi itu aku kan rindu....

    P/s: saya pun boleh bersajak jugak sambil main badminton...no squash please...ahak..ahak..

    ReplyDelete