My Dream

My Dream

Monday, May 09, 2011

9-5-2011

majlis tahlil telah selesai. hati terasa lega melihat riak wajah ibunya yang begitu gembira dengan kepulangan saya bersama family saya (mak ayah dan abang). sudah lama saya tidak melihat wajahnya yang begitu gembira. sesekali terasa sebak apabila memikirkan pahit kehidupan yang harus beliau tanggung. mak, harus kuat! mungkin, ini hadiah Hari Ibu yang dapat saya berikan kepada beliau. saya dan anak2 mak yang lain masih berdiri teguh di belakang mak. itu janji saya.

sudah hampir 3 bulan berlalu.

alhamdullilah saya semakin kuat untuk menenpuh hari-hari yang mendatang. saya harap mak juga kuat. pelbagai urusan berkaitan arwah masih perlu diuruskan. mungkin, sekarang adalah masanya. saya sudah kuat untuk berbicara tentang kejadian. semoga segala urusan dipermudahkan. amin.

nota hati : Jodoh itu di tangan Tuhan. Terima  Qada' dan Qadar yang telah ditetapkan dan moga kebahagiaan menanti di hadapan.

No comments:

Post a Comment