My Dream

My Dream

Thursday, May 12, 2011

UBAT

Pelbagai masalah yang berlaku akhirnya mendesak saya ke Pusat Kesihatan buat kesekian kalinya. Alhamdullilah tekanan darah yang sebelum ini sangat rendah sudah kembali normal. Segalanya normal, dan mungkin akan kembali seperti biasa setelah menghabiskan kesemua ubat yang diberikan Dr. Aun. ;) Dr memang versatile lah. 

Sibuk mengisi massa dengan aktiviti kesukanan. saya enjaoy dengan kehidupan sekarang. Alhamdullilah. Terima kasih tak terhingga kepada ahli kelab squash 103. saya bahagia bersama kalian semua. ;) banyak sangat jalan yang Allah telah beri. Ya Allah, bersyukurnya. Semoga hari esok saya terus dirahmati dan jalan saya dipermudahkan.

MZH
Mungkin anda tertanya-tanya siapakan beliau. 1st impression saya, beliau adalah seorang yang tersangat baik. Dan sehingga kini saya masih percaya kepada naluri saya. Pagi-pagi esok, perlu mengadap beliau memandangkan saya berhadapan dengan masalah yang agak besar implikasinya. Segala biasiswa bakal ditarik gara-gara keputusan subjek yang di coordinate oleh beliau. Keputusan yang teruk dalam sejarah pelajar-pelajar master mungkin. Di manakah silapnya? semoga segalanya dipermudahkan. Prof. MZH, semoga naluri saya tentang anda terus menerus tepat dan betul. terima kasih dengan kata-kata semangat ion-ion positif. ;)

Ion-ion positif sedang mengalir. Sila pergi jauh ion-ion negatif. Saya gembira, saya bahagia. Alhamdullilah. 
**tengkiu Mr. Penasihat. ;)

No comments:

Post a Comment