My Dream

My Dream

Wednesday, May 25, 2011

Sayang mereka !

Ayah.
Saya sayang ayah saya. He's everything for me. Kasih seorang ayah memang sangat hebat. Ya Allah, bertuahnya  kerana dapat merasai nikmat dibelai seorang yang bernama ayah. Beruntungnya, bertuahnya badan. 

Ibu.
Sekarang saya mempunyai TIGA orang ibu yang sangat sayangkan saya. Ketiga-tiganya sangat mengambil berat akan diri saya. Saya dapat merasai betapa sayangnya mereka terhadap saya. Masing-masing sibuk bertanyakan kesihatan saya, dan sebagainya. 

Abang.
Mohd Fairuz dan Mohd Faiz. Kedua-duanya cool. Silih berganti bertanyakan "adik ada duit lagi tak?kalau xda, nak masukkan." Mereka sangat caring terhadap saya. Mereka sangat prihatin akan saya
Sepupu.
Najwa dan anas. Kedua-duanya adalah sepupu yang banyak berkongsi suka dua bersama saya. Sejak kecil mereka banyak mendengar luahan hati saya. Mereka adalah tempat saya mengadu domba. Dan mereka juga sangat-sangat prihatin tentang perkembangan diri saya. Ikatan yang bagai isi dengan kuku. Apabila cubit paha kiri, paha kanan terasa. Itulah kami bertiga.

Sahabat karib.
Thuraya-Aina-Amirah-Yana. Bersahabat sejak di bangku sekolah, mereka adalah sahabat yang sangat-sangat rapat dengan saya. Suka duka bersama. Persahabatan yang mencecah 6-7 tahun, sesungguhnya saya sangat beruntung kerana mempunyai sahabat seperti mereka.
Moon. Sahabat ketika zaman matrikulasi sehingga menjejakkan kaki ke alam universiti bersama-sama. Beliau sering memberi nasihat2 berguna kepada saya. Saya tahu dia sentiasa doakan yang terbaik untuk saya. Thanks moon. 
Wawa-Azzarul-Ana. Segalanya mereka tahu. Mereka teman yang istimewa buat saya. Mereka cool. Mereka memahami. Mereka baik. Mereka sering memberi sokongan kepada saya. Tak putus-putus. 
K.Siti-K.Emy-K.Yana. LabMate yang sering memberi sokongan. Mereka adalah kakak saya.

Cinta.
Ia muncul lagi. secara tiba-tiba mungkin dengan izin Allah. Alhamdulliah dipermudahkan. Semoga ini yang terbaik. Sebaris doa dipanjatkan semoga segalanya adalah yang terbaik di sisi Allah. Terima kasih cinta. Terima kasih Mohd Rashidie Ramli. 


Ps : Alhamdullilah, banyaknya nikmat yang diperoleh. Terima kasih kalian semua. Benar, jika Allah telah mengambil sesugguhnya Dia telah memberi. :)

1 comment: