My Dream

My Dream

Tuesday, July 24, 2012

Happy birthday Mis Fana

~Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan Siti Farhana, 
Allah selamatkan kamu~

Alhamdullilah telah genap 24 tahun diberikan nyawa oleh Sang Pencipta. Ya, setiap yang hilang ada penggantinya. Allah Maha Kuasa, Allah itu adil sebenarnya. dia mengambil sesuatu dari hambanya tetapi dia menggantikan dalam bentuk yang lain. bergantung kepada kita untuk menyedarinya atau tidak. kalau tahun sebelumnya, insan istimewa hadir di sisi tetapi semua berbeza pada kali ini. Allah tidak kejam, dia mengambil satu dari saya tetapi dia menggantikannya lebih dari itu. Terima kasih ya Allah, Alhamdullilah syukur.

arwah beliau mengajar saya supaya menghargai setiap yang ada di hadapan saya. benar, hidup hanya sekali. jangan biar masa mengecewakan kita dengan sikap acuh tak acuh kepada mereka di sekeliling kita. 

kadang-kadang mulut tak dapat bicara, tapi inilah yang hati rasa. saya sayang mereka, sayang. persahabatan memang sangat indah sebenarnya. 



buat mereka juga, terima kasih. setiap seorang mereka, sumpah saya sayang! 




terima kasih buat semua, sesungguhnya Allah menggantikan kepada saya lebih dari yang cukup. kasih sayang dari mereka lebih bermakna dari cinta manusia yang sering berdusta.

nota hati : salam ramadhan buat semua umat manusia yang beragama Islam. Insyallah Ramadahn kali ini membuka lembaran baru buat kita. =)

No comments:

Post a Comment