My Dream

My Dream

Monday, August 06, 2012

Weekend yang BEST!

weekend yang sangat best, penat dan seronok buat saya. pertamanya, terasa excited sebab baru berkesempatan pulang ke kedah untuk bersama keluarga. bersahur serta berbuka bersama ahli keluarga. kali ini lengkap, semua ada. ayah mak, abang, pait, kak liza, chacha dan ham. best sangat rasa. jarang satu keluarga berpeluang berkumpul bersama. 

selesai sahaja berbuka, saya bertemu rakan-rakan. rakan ketika form5 dahulu, agak lama jugak tak lepak bersama. macam-macam cerita mahu dikongsinya. maklumla semuanya terkenal dengan kegigihan masing-masing. haha

pagi pagi ahad saya sudah celik mata untuk bersiap ke langkawi. ada kerja yang perlu disiapkan di sana. rupanya sudah 7 tahun saya tidak ke sana. so perasaan excited tu lebih sikit. hehe. pagi pagi naik feri membuatkan perut serta kepala berada dalam keadaan tidak selesa. ahhhh, mabuk laut untuk kesekian kalinya. sampai sahaja di langkawi, terus mencari farmasi. lupa, sekarang puasa! huhu. setelah selesai membuat kerja, masa untuk shoping di langkawi. masa sejam yang ada digunakan sepenuhnya untuk membeli belah. hasilnya, kami ketinggalan feri! ya kami! terpaksa menunggu feri yang berikutnya pada jam 5 petang.

sampai sahaja di jeti kuala kedah jam 7 petang saya terus bergegas ke pizza hut. janjinya nak berbuka puasa dengan aina, thuraya dan din. memang best lepak-lepak sambil mengimbau kembali kenangan kami ketika form 5 dulu. tak larat gelak dibuatnya. yaaa, member sekolah adalah member yang paling kekal lama saya rasa. 


selesa makan semua, saya pun bergegas pulang ke bangi. ya sangat penat rasa. tapi gembira, dapat spent masa dengan mereka semua. :)

nota hati : hati senyum bahagia dengan semua yang Allah cipta,

No comments:

Post a Comment