My Dream

My Dream

Tuesday, March 15, 2011

150311-09

Selasa. Tiada ada yang istimewa, kehidupan yang mendatar sejak sebulan yang lalu. Hati mulai terdetik, salahkah jikalau hati ini tetap untuk menyimpan segala kenangan lama di dalam hati? Hati ini begitu keras untuk dipujuk supaya melupakan kisah lama. Hati ini tetap dengan pendiriannya bahawa dia, dia dan dia adalah selamanya. Adakah hati ini melakukan kesilapan? Seperti yang saya nyatakan dalam entry sebelum ini, dia mungkin insan biasa bagi anda tetapi tidak bagi saya. Tidak pernah saya jumpa insan sepertinya. Namun saya tak nafikan dia hanyalah manusia biasa yang tak lari daripada kesilapan. Namun hati ini dah terlalu menyayanginya. Terlalu sukar untuk melupakan bahkan semakin hari perasaan menyayanginya semakin mendalam. Jadi biarlah hati ini dengan caranya. Allah Maha Kuasa. Segalanya mungkin terjadi. InsyaAllah.Terima kasih teman atas nasihat. Luruskan jalan saya jikalau teman merasakan ianya bengkok. Semoga kita sama-sama menuju syurga abadi kelak. Amin.

No comments:

Post a Comment