My Dream

My Dream

Thursday, May 10, 2012

jawatan kosong

Minggu ni seperti dijangka, sangat sangat la sibuk. bertambah satu kerja yang tiada dalam list bila Dr Halim memberi tugasan yang perlu disiapkan dalam masa seminggu. Mana dengan start minggu ni jugak lah budak-budak start mid term exam. Weekend ni perlu ke Pahang untuk menghadiri majlis perkahwinan, weekend ni jugak wajib buat extra class fizik untuk budak-budak form 4 yang exam fiziknya isnin ni. memang, rasa nak bahagi badan untuk selesaikan semua tugasan. biasa lah kalau sibuk sangat ni macam-macam benda yang terlupa dan jadual kadang-kadang terclash sana sini. maaf ya, saya tak sengaja.

so dengan itu timbullah angan-angan mat jenin ni :

terasa nak hired seorang pembantu. kalau lah kan. kalau lah ada seorang pembantu yang boleh tolong lipatkan baju, basuhkan baju, isikan angin kereta, hantar kereta ke car wash, jadi driver tolong bawak ke sana ke sini alangkah bertambah bahagia hidup ini. haha. lepas tu, ada pembantu yang tolong arrange kan jadual untuk lab work, deal untuk booking slot sample, slot utk squash dan gym, tolong mark kertas exam budak-budak, tolong fotostatkan nota-nota, tolong kemas bilik dan suma lah. wahhhh, bila nak dapat pembantu angan-angan ni taktau laa. hahahhaha. semakin hari macam semakin diperlukan pembantu yang mempunyai ciri-ciri berikut, baik hati, sedia tolong tanpa mengira masa, rajin, mesra dan peramah, penyabar, berpengetahuan luas mengenai masalah kereta dan berpewatakan menarik. hahahahhaahaha

ok stop imagination farhana! kah kah kah.

nota hati : calon yang sesuai dan memenuhi syarat akan dipertimbangkan untuk mengisi jawatan kosong tersebut. haha. selamat malam semua. =)


No comments:

Post a Comment