My Dream

My Dream

Wednesday, May 02, 2012

senyum-senyum

hari ni sehari suntuk bekerja. penat, sampai rasa tak selera nak makan. selesai semua, memang masa untuk merehat minda. ikhlas memberi senyuman, bergelak ketawa, memang itulah rasa bahagia.terima kasih kerana segalanya. 

sebenarnya, bila Allah itu memberi kesusahan, ia sebenarnya seiring dengan pertolongan. Cumanya kita manusia, tahu ataupun tidak untuk merasainya. alhamdullilah, segalanya dipermudahkan buat saya.

ya, saya neutral sahaja. maaf jika saya terlalu neutral. buat kali kedua, antara kita tiada apa perlu dikata, cumanya saya sudah tidak kenal kalian berdua. tiada langsung sisa dalam sejarah hidup saya. sekian.

nota hati : penat gelak-gelak ketawa, jom tido. esok menanti untuk hari baru yang seterusnya. =)

No comments:

Post a Comment