My Dream

My Dream

Wednesday, May 30, 2012

memori lama

semua biasa biasa sahaja sehingga tiba-tiba saya sedar yang saya masih lagi sangat sedih kerana kehilangan dia. saya masih lagi belum dapat melupakan semua kenangan bersama dia. dia masih lagi berada dalam hati saya. dia masih lagi menjadi insan yang saya cintai. saya tak pasti jika mungkin persekitaran yang membuatkan saya berperasaan demikian. apa yang pasti, hari ini saya tahu saya sedih. saya tahu hati saya sangat mudah terusik, saya tahu titis titis air dah banyak bertakung dalam kelopak. menunggu masa yang sesuai untuk mengalir. Allah tahu segalanya, saya hanya insan kerdil yang hanya mampu merancang. 

ya allah, kuatkan hatiku. tanamkan sifat sabar dalam diriku dan tabahkan diriku ya allah.

nota hati : moga majlis esok semuanya lancar. amin

No comments:

Post a Comment