My Dream

My Dream

Wednesday, May 16, 2012

TAK SUKA!

Lumrah manusia kalau tak suka, seribu alasan akan diberikan. seribu dalih akan difikirkan. ya, saya manusia jadi saya juga tak terkecuali. sumpah benda yang saya tak suka, memang sukar untuk saya lakukan. kerja? masuk lab untuk buat kerja adalah salah satu daripadanya. nak belajar teori, nak guna kepala kenapa tindak balas tersebut terjadi, memang saya tiada masalah. tetapi untuk melaksanakan labwork memang tak suka. tak suka, tak minat! streessssnya rasa bila banyak keja labwork yang kena buat, labwork yang dr halim bagi untuk analisis sampel baja syarikat mana entahnya. keja mudah, tapi leceh sangat. memang kena mengadap dengan solution2 ni, mengadap bikar, mengadap volumetric flask, buat beribu kali dilution, dan sebagainya lah! memang stress gila rasa. ya la, takkan nak bercakap dengan bikar pulak kan. ish!. 

due date minggu ni, kalau tak siap memang tak tahu nak jawab apa dengan dr halim. so minggu ni ada lagi dua hari. dalam masa dua hari mesti siap jugak analisis baja ni. syarikat tu kata nak urgent! ahhhhh! pegi la suruh chemist syarikat sendiri buat. adoi tak paham kenapa la perlu baja ni dihantar ke fakulti sains?

calm down, relaks farhana! dengan bebel kat sini kerja tak siap jugak kan. tak siap! ok sambung buat.

nota hati : nak menjerit rasa hati, stress yaaaa amat!


No comments:

Post a Comment