My Dream

My Dream

Sunday, May 06, 2012

S100

Dah beli. senyum lagi. bertambah lagi satu barang kesukaan. barang kesayangan. moga dia sedia berkhidmat dengan baik untuk tuan barunya. :)

gayanya tak ambil tau langsung pasal dunia photography, memang kesian la nasib salesman tadi. macam-macam soalan bodoh terpaksa dia jawab. sorry encik, saya memang blur-blur sikit. penat bercerita, last-last tak pedulikan function atau kelebihan yang satu lagi. cinta pandang pertama memang tak dapat dikalahkan. kalau dah suka, cakap lah panjang berjela mana pun saya tetap pilih yang itu. itu lah itu, farhana. 

yang simple-simple, yang tak complicated, itu ciri yang saya suka. yang relax-relax sahaja rupanya. tak perlu bergaya sangat kerana saya tak sepadan dengannya. janji boleh buat saya gembira, dan menyenangkan hidup saya. itu sudah memadai sebenarnya. 

nota hati : cas kembali tenaga. cas kembali rasa. selamat malam semua. =)


No comments:

Post a Comment