My Dream

My Dream

Monday, April 30, 2012

Titik noktah

Semoga segalanya baik-baik sahaja. Untuk dia, saya perlu kuat. saya perlu tabah. masa telah memberi kekuatan yang luar biasa kepada saya. alhamdullilah, saya sudah bersedia. Mungkin, Allah tahu ini masa yang terbaik untuk menamatkan segalanya. Saya yakin dan percaya ada sesuatu yang terbaik menanti di hadapan sana. Cumanya saya tidak tahu ianya dalam bentuk apa. 

teruskan hidup seperti biasa seperti sebelumnya. untuk mereka, untuk dia yang menanti di sana. tidak perlu kita mencari salah siapa, dan saya tidak kisah jika kesemua kesalahan diletakkan pada bahu saya kerana saya tahu Allah Maha Mengetahui segalanya. saya tidak rugi apa-apa jika saya dipersalahkan untuk segalanya. semua terjadi bersebab, dan kali ini saya tahu ini terjadi kepada saya kerana saya seorang yang sentiasa positif dan saya mampu menanggungnya. terima kasih ya Allah.

moga saya diberi kebaikan di atas musibah kali ini, saya diberikan ganti yang lebih baik darinya. Amin.

nota hati : chaiyok farhana! =)


No comments:

Post a Comment