My Dream

My Dream

Tuesday, April 03, 2012

02-04-12

Kalau lah segala gundah, resah gelisah, rindu, sayang ini dapat dihembus pergi. Usaha, usaha, usaha dengan doa. maaf. memang banyak yang terluka dengan keadaan begini. jangan dilayan saya jika saya sedang begini, takut-takut saya menyinggung perasaan kalian walaupun saya tidak sengaja. masa yakni mampu merawat segalanya, berilah saya sedikit lagi masa. masa saya untuk bersendirian, makan minum saya biar saya yang derita. usah ditanggung atau dirisau sedemikian rupa kerana tiada apa dapat memujuk saya kecuali masa. Insyaallah kalau saya tiada, saya bukan ke mana-mana. hanya pergi menenangkan jiwa. saya tidak tahu apa yang bakal saya tempuhi pada esok hari. cumanya jangan desak saya, jangan desak saya sedemikian rupa. saya tekanan lagi sebenarnya!

saya tengah cuba, walaupun nampak saya tidak bermaya hanya Tuhan yang tahu betapa saya cuba untuk bangun semula. Cumanya, kali ini berbeza. Saya tidak tahu mengapa, saya jatuh tersungkur sebenarnya.

nota hati : doa moga dia bahagia hendaknya.

No comments:

Post a Comment