My Dream

My Dream

Saturday, April 14, 2012

14-04-12

Seperti yang saya bicara sebelum ini, masa memang dapat merubat segalanya. Ternyata, semakin hari saya semakin menerima apa yang terjadi sebagai ujian dari yang maha kuasa. Jangan risau semua, saya baik-baik sahaja sekarang. Hati saya, masih seperti biasa. Cumanya, alhamdullilah ia semakin tenang. Besarnya kuasa Tuhan, benarnya janji Dia. Mintalah apa sahaja, sesungguhnya Dia akan tunaikan.

terasa sebak bila mengingati kebesaran Tuhan. Pelbagai ujian yang diberikan Dia, tujuannya hanya untuk mengajar saya. Mengajar saya untuk mengingatiNya. Sentiasa dan jangan alpa dengan kesenangan dunia kerana semuanya dusta belaka. Terima kasih ya Allah.

Moga segala urusan dunia dipermudah selagi saya masih bernyawa. Yang penting, kuatkan hati. Tenangkan jiwa. Ya, terasa sangat tenang sekarang. Insyallah, saya sangat ok sekarang. tiada rasa yang tak sepatutnya. Tiada marah di jiwa, tiada dendam berbisa. Rasanya seperti tiada apa yang pernah berlaku, seperti saya hilang ingatan untuk semua yang terjadi sebelumnya. Pelik kan? Itulah kuasa Tuhan.

nota hati : rindu itu biasa bagi insan bernama manusia.

No comments:

Post a Comment