My Dream

My Dream

Wednesday, April 11, 2012

Rindu

Saya rindu mereka. Saya sayang mereka. Walau saya tak pernah ucapkan kepada mereka, ikhlas saya sayang mereka semua. Walau berlain bangsa, mereka yang bergelar student saya, sumpah saya rindu! Rasanya hampir sebulan tidak ketemu mereka-mereka, tidak melihat gelagat dan kerenah mereka yang sering cuai, lupa dan sebagainya. Semua itu cukup untuk membuatkan saya rindu mereka. Walaupun mereka suka tak dengar kata, malas juga kadang-kadang tapi mereka hormat saya. Itu yang saya suka. Hanya dengar khabar berita bahawa mereka sudah bersuara, rindu akan saya. Begitu juga sebaliknya. Tunggulah sedikit masa, pasti kita berjumpa. Belajar baik-baik ya kamu semua. Cikgu doakan yang terbaik buat semua!

nota hati : ikhlaskan minda, belajar bukan sekadar mahu berjaya.

No comments:

Post a Comment