My Dream

My Dream

Monday, April 16, 2012

16-04-12

Cuba sedaya upaya, penuhkan masa dengan aktiviti yang berfaedah. Semuanya ok dan boleh sahaja kecuali lab work. entah kenapa, malasnya rasa bila kena buat lab work. Tapi kalau tak buat, macam mana nak abiskan master? rasa dah tak nak lagi hidup yang begini, rasa tak selamat dan tak da masa depan. kepala mendesak untuk bekerja, maksudnya kerja tetap. Tapi... Serabutnya rasa. Jangan ikutkan hati, kerana ikut hati pasti mati. Kena juga kuatkan hati, kuatkan semangat untuk habiskan labwork. Sebenarnya lagi sikit ja lagi, kamon laa Farhana!!!! Nasib laaa Dr Halim nak buat meeting so tak ada pilihan memang kena buat labwork. Kesian sebenarnya dengan Dr Halim, dahla baik gila tapi dapat student banyak masalah macam saya. 

Moga-moga si hati kecil sentiasa fikir positif serta berkeadaan baik-baik kerana serius saya mahu bangun semula. Melawan semua arus yang menimpa. tak mungkin saya kalah begitu sahaja, kerana Allah lagi berkuasa dari segala yang ada. yakin dengan Dia, Allah Maha Kuasa.

nota hati : saya neutral sebenarnya, tapi saya belum bersedia untuk bertentang mata. 

No comments:

Post a Comment